divendres, 12 de maig del 2017

LECTURA 6: Grups interactius al final de l'etapa. Zugazaga, A.

RESUM

La proposta del centre es basa en organitzar grups que fomentin la interacció entre els alumnes. Així doncs, és creen grups interactius a P5 que s'agrupen de forma heterogènia amb la intenció que es fomenti el diàleg i el treball cooperatiu entre els infants. D'aquesta manera es pretén treballar la diversitat i la inclusió, reforçant el propi aprenentatge de cada nen/a. Aquesta activitat es realitza durant una hora i mitja  a la setmana. Quan es presenten totes les activitats i els grups d'infants tenen 20 minuts per fer-les, cada grup va sempre acompanyat d'un tutor o voluntari. Finalment es fa una avaluació de l'activitat: primerament la interacció, l'actitud, etc.


IDEES CLAU

  • Cal fomentar l'aprenentatge cooperatiu i dialògic entre els infants.
  • Cal que la formació dels agents educatius sigui continua.



PREGUNTES A L'AUTOR/A

  • L'aprenentatge cooperatiu i dialògic és més positiu si es treballa en cursos concrets?



REFLEXIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada