dijous, 18 de maig del 2017

SESSIÓ XERRADA PERE - LAIA PÉREZ MONTAÑO

El dia que va venir en Pere ens va explicar i va comaprtir amb nosaltres com podiem ensenyar passant-nos-ho bé. És important que no ens oblidem d'aquest fet, ja que si a nosaltres se'ns fa pesat la nostra tasca com a mestres, segurament als infants també se'ls ferà pesat asistir a la nostra aula.

Ens va explicar com a partir de contes, cançons i emocions poden aprendre coneixements i a la vegada poden portar a terme el joc simbòlic, per exemple reproduint el que diu la canço. En un moment donat, mentre parlavem del conte, ens ha fet tancar els ulls i pensar en la situació de quan erem petites on algun adult ens explicava un conte, quin explicava i com ho feia. M'ha portat molts record. Aquesta petita activitat no m'ha costat gens fer-la, ja que tenia molt clar quin conte recordava més i qui era la persona que ens ho explicava.

A partir d'aquesta ativitat, m'ha fet reflexionar sobre com podem influenciar en els infats en el fet d'explciar contes, ja que si jo puc recordar qui m'explicava un conte de petita, crec que puc fer el mateix amb els meus infants. D'aquesta manera crearé situacions amb ells de cura i d'aprenentatge.  Crec que és molt important que els infants puguintenir diferents referents de lectura i de situacions benefisioses que els poden ser divertides.

Ens ha explicat que els contes tenen moltes funcions.
Ens ha ensenyat diferents llibres amb valors com per exemple el Gat amb botes.

Finalment, al acabar la magistral ens ha fet un petit regal d'una targeta que posava "HABLAR ES UNA NECESIDAD, PENSAR ES UN ARTE"



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada