divendres, 28 d’abril del 2017

Xerrada d'en Pere

ELS CONTES SÓN LA IMAGINACIÓ
Avui em rebut una visita molt interessant i gràcies a ell ens em pogut apropar més al món dels contes i llibres infantils. Aquest home es el Pere Peris, ens va parlar també de les emocions i de cançons, però el que més em va agradar van ser els contes.   
Per posar-nos en context ens ha fet tancar els ulls, i ens va fer recordar el primer conte que ens havien llegit, el que primer recordéssim. Jo el primer que vaig recordar és el conte de la caputxeta i el llop. Recordo quan el meu pare me l'explicava abans de anar a dormir, i em feia veu greu quan era el llop, el més bonic, es que cada nit m'explicava el conte d'una manera diferent. Cada nit el final era diferent al de la nit anterior, això em va fer desitjar que arribes la nit per escoltar una altra vegada aquest conte i veure com acabaria.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada