dijous, 2 de març del 2017

LA MEVA BIOGRAFIA LINGÜÍSTICA



Penso que és molt important saber parlar a la perfecció una llengua perquè és la manera mitjançant la qual les persones podem mostrar tot allò que pensem o sentim. Des de ben petita, a casa meva sempre s’han parlat dues llengües, el català i el castellà. Aquest fet es deu a que els pares de la meva mare eren catalans mentre que la mare del meu pare era andalusa, per tant, el meu pare no feia ús del català, a diferència de la meva mare. Aquestes són les meves llengües maternes ja que des de petita he hagut de combinar el català amb el castellà i feia ús una llengua o una altra en funció de la persona amb la que parlava.
Una de les llengües que també he aprés ha estat l’anglès. Vaig començar a estudiar l’anglès a l’escola i, posteriorment, a una acadèmia però vaig deixar d’estudiar-lo per motius personals. Tot i que fa molts anys que no el practico, sóc capaç d’entendre’l i m’agradaria, en un futur, arribar a parlar-lo a la perfecció.

Els meus pares sempre m’han explicat que quan era petita, quan volia demanar aigua i començava a parlar, en comptes de dir aigua deia “aba” o, en el cas de demanar un xumet, en comptes de dir “chupete” deia “apete”.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada