divendres, 26 de maig del 2017

Visita d'en Pere Peris

L'altre dia vam rebre la visita d'en Pere Peris. Em va agradar molt i a l'hora em va fer reflexionar sobre el valor i la importància dels contes. Inicialment, va repartir unes paraules sense explicar-nos perquè les faríem servir. Finalment, ens va explicar el conte Sopa de Pedres i va ser en la trama del mateix conte on vam introduir aquestes paraules tan misterioses.

També ens va fer recordar quins contes ens explicaven de petits i jo vaig recordar un llibre ben gruixut que tenia, un recull dels contes tradicionals més populars. Tanmateix, també vaig pensar que gaudia molt quan abans d'anar a dormir el meu pare m'explicava un conte on introduïa un objecte o una persona que jo podia escollir, era una mena de joc que acostumàvem a fer.

Després de recomanar-nos i ensenyar-nos molts contes amb aspectes interessants pels més petits ens ha donat algun consell per a la nostra futura professió. Concretament ens ha dit que el més important és gaudir i passar-s'ho bé, evidentment aquesta ha estat la meva part preferida de la seva visita.

Finalment, vull destacar que he gaudit molt amb aquesta visita. També he conegut molts contes que no havia escoltat mai i com a conclusió general, es nota que en Pere és un professional que sent passió i felicitat per tot allò que fa i que ens ha explicat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada