dilluns, 13 de març del 2017

Lectura A.Camps: Hablar en clase, aprender lengua


Resultat d'imatges de aula infantil assamblea


L’article ens fa un breu recorregut històric sobre l’ensenyança de la llengua escrita. En aquest recorregut ens explicita que per escriure i llegar és necessari parlar. Abans la cultura era estrictament oral, però l’aparició de l’escriptura ha deixat de banda molts trets memorístics per passar-los a escrit.
L’aula és un espai d’intercanvi i comunicació. L’article ens diu que es pot treballar l’oralitat de manera explícita i de manera implícita.

Per últim se’ns parla de les redaccions en grups i com ens poden ser útils per ordenar les nostres idees, és a dir, el fet de parlar allò que anem a escriure pot fer veure a l’alumne que pot modificar el seu escrit.

Les idees claus que he trobat de l’article han estat:
  • ·         Cal adaptar el llenguatge a les diferents situacions
  • ·         L’aula com a espai d’intercanvi i comunicació
  • ·         L’oral és global en tots els àmbits.

A mi personalment aquest article m’ha agradat pel seu contingut, he trobat molt interessant tot allò que deia. Tot i que la manera com estava escrita crec que ha estat molt densa i feixuga fet que a ocasionat que potser no quedessin clares algunes idees. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada